Vi er der alle sammen, i større eller mindre grad, og for mange er dette selve meningen med livet. Vi skryter, legger ut bilder fra restaurantbesøk og fjellturer, twitrer i vilden sky om små eller store hendelser og snapper oss gjennom hverdagen med innhold vi tror er interessant for andre. Dette er en stor del av vår sosiale scene, men hvilke muligheter gir denne scenen din forretningsvirksomhet?
Sosiale medier gir mange muligheter og gode resultater avhenger av hvordan man utnytter dem. Viktigheten av å forstå hvordan man oppfører seg på sosiale medier er vesentlig. En sjef er også en mamma, en innkjøper er oppmann på fotball laget eller kasserer for freestyle teamet i idrettslaget. Det viktige er at vi alle er privatpersoner i sosiale medier, med et hederlig unntak av Linkedin.
Allerede før oppstart bør virksomheten ha klart for seg hensikten med å bruke sosiale medier. Er det å skaffe nye kunder eller skal man skape seg en profil som lettbeint leverandør til en ung målgruppe?
Vi i Poma Performance AS har jobbet med disse problemstillingene i over 10 år, og kjenner mulighetene og fellene din bedrift står ovenfor. I tillegg er vi overdrevent opptatt av å følge med på de nyeste trendene og utnytte disse til din fordel. Er det noe du lurer på eller vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt med oss for en uforpliktende prat.
Med så mange aktive brukere er Snapchat så absolutt en plattform man bør vurdere for sin merkevare. Det finnes brukere av tjenesten i alle aldre, men de unge benytter seg av plattformen mest. Nær 4 av 5 unge brukere i aldersgruppen 18-29 år er inne på Snapchat flere ganger om dagen.
Det gjør Facebook til en viktig kanal for å nå din målgruppe. Poma Performance kan fortelle deg hvordan du kan skape lønnsomme resultater gjennom annonser på Facebook.
Facebook byr på helt unike muligheter for målretting. Fordi brukerene selv har oppgitt informasjon, kan du målrette annonsene basert på segmenter som:
© 2019 POMA PERFORMANCE. ALL RIGHTS RESERVED